torsdag, maj 13, 2010

Peace and love

Funderar på om någon ska på peace and love festivalen i år? Jag blev som tok sugen på att fara =).

Idag har jag och Sofia skrivit klart uppsatsen, så nu sitter vi och väntar på att få ha den sista handledningen i morgon... spännande!! Hoppas inte att han hittar en massa fel som vi måste ändra ;).

I morgon 09:30 ska jag skriva på papperna om mitt nya jobb =), känns SÅ kul!!! Längtar till måndag!!!!

I helgen har jag inga planer alls, får se vad som händer =).

2 kommentarer:

Dessie sa...

Åh så spännande. Du är ju så himla duktig! Själv är jag redan nervös tills jag varit mammaledig klart och måste bege mig ut och söka jobb.. suck. Ja ja, jag måste nog lära mig att leva mer i nuet tror jag!! =)
Kramen

rebban sa...

Det är klart du ska på peace and love! Hade jag inte en bebis i magen eller i armen hade jag åkt!! Världens bästa The Kooks ska ju dit!!

Rebban