torsdag, maj 27, 2010

Nästa fredag!!

Då tar jag examen!!! HELT otroligt så fort de här 3½ åren har gått, känns jätte konstigt att jag inte ska plugga något mera... Idag har jag varit till Umeå där vi har gjort vår opponering, vi fick godkänt!! Känns helt underbart att uppsatsen är över nu, nu har jag gjort klart allting...
Kommer däremot att missa avslutningsdagen då jag jobbar, men men det fixar sig.

Tänkte däremot ha examensfest nästa fredag, den 4/6!! ALLA är välkomna hem till mig!! (det är ju club 27 också)

I morgon ska jag på dejt ;), känns jättekul!! Kommer att bli spännande, var ca 5 år sedan jag hade en dejt...

6 kommentarer:

carro. sa...

jo grattis förresten! Nu börjar verkligheten... Jobb, jobb och åter jobb.

Anna sa...

Grattis till uppsatsen! Fasen var skönt för dig. Själv har jag det kvar och hoppas på samma glädjande besked i slutet av denna dag. :) Kul med dejt, jag blir nyfiken! :) Lycka till på den med och hoppas att det är en riktig kalaspingla (den manliga motsatsen då så klart). :) Hoppas att det går bra på jobbet, tråkigt bara att du inte kommer på examen. :( Jag hade gärna kommit på kvällen, men åker direkt till syrran efter avslutningen. :( Stor kram i alla fall, känns som om man aldrig ses längre...:S

Inreda Mera Hemma sa...

Stort grattis, så roligt. Lite skrämmande att 3,5 år går så snabbt hade gärna gått ut och firat dig men det får nog bli sen i sommar då jag är mera bekväm som mamma.

ha så kul på dejten ikväll kram

Anonym sa...

Grattis Emma! I know the feeling :)
Linkan

Dessie sa...

Grattis gumman! Så roligt att det gick så bra med uppsatsen! =) Va spännande med dejt. You will tell me everything on Monday huh.. =D
Kramiz

rebban sa...

Grattis tjejen! Vad kul att det gick bra på opponeringen :)

Tycker att dejt-texten var väldigt liten hörru! Trodde du att den skulle bli mindre uppmärksammad då eller ;)

Kram