onsdag, maj 19, 2010

Underbara väder!!!

Helt galet väder vi har!! ÄLSKAR det, vill ta tillvara på varje sekund.. Känns jättedumt att sitta inne och se på tv på kvällen. Vill sitta och snacka skit ute eller spela brännboll =).

Har ju börjat jobbet nu =), känns riktigt kul! En MASSA att lära sig, men det ska nog gå!

I veckan har jag umgåtts en massa med mina fina vänner, varit på promenader, lunchat, fikat och myst. Jag försöker att njuta en massa nu medan jag jobbar 50%, den 1 juni blir det inte över så mycket fritid.. Då börjar jag jobba 100%, då börjar verkligheten...

I morgon ska jag käka lunch med Linda Ö, sen ska jag jobba 13- 17. Ska cykla på det ena boendet som jag ska ha ansvaret över från den 1 Juni, så det ska bli mycket spännande att träffa personalen och de boende.

Nä, nu börjar grey´s om!!!

Inga kommentarer: